Week 23

websitebouw om te verbinden

Koffie…

Eerst maar eens aan de slag gegaan met de administratie, de mailtjes van het afgelopen weekend “wegwerken” en om 9.00 uur rustig richting Hengelo gefietst. Een afspraak met een mogelijke tekstschrijven voor de TMI Group. Voor mij was het een goed gesprek, enthousiaste schrijver die meedenkt en een heldere kijk op het schrijven heeft. Hij gaat een opzet voor de indeling van de website maken, ben wel nieuwsgierig waar hij mee komt en of het op één lijn met mijn ideeën ligt en natuurlijk die van de TMI Group.

Op de terugweg ben ik even langs Bever Buitensport gefietst om wat spullen te kopen. Binnenkort ga ik een fietstocht door Nederland maken, niet op de racefiets, niet op de mountainbike, niet op een vakantie/trekkingfiets maar op mijn transport/bakkersfiets. Dit wil ik al heel lang doen en ik heb getwijfeld om een wandeling van een paar dagen te maken, maar met een wandeling moet ik alles op mijn rug meenemen en dat wordt te zwaar. En op de fiets kan ik ook een grotere ronde fietsen. De bedoeling is dan ook om van Oldenzaal via Hoogeveen, Drachten, de afsluitdijk, Callantsoog, Zandvoort, Amsterdam, Almere, Lelystad, Zwolle, Almelo weer in Oldenzaal uit te komen. Een ronde van ongeveer 500 kilometer waarover ik ongeveer 10 dagen wil gaan doen.

Vandaag ook begonnen met het neerzetten het template van de website voor Juridisch Advies Bureau Weggemans. Het gaat een website worden met een mooie zakelijke uitstraling. Er moet nog heel veel gebeuren, teksten, indeling en misschien fotografie, maar eerst maar eens een mooie basis neerzetten.

Mountainbiken…

Natuurlijk eerst begonnen met het werk dat dagelijks gedaan moet worden. De niet aflatende stroom mailtjes beantwoorden, planning voor de

dag maken en om 10.00 uur ben ik gaan mountainbiken. De eerst keer weer na de training met MTB  Het T wentse Ros en het ging niet echt slecht. Morgen weer met de club. Om 13.00 uur kon ik weer aan de slag. De stickers voor Jessies auto moesten opgestuurd worden zodat de donderdag de stickers geplakt kunnen worden.

Verder gegaan met de website voor J A B Weggemans, er staat al iets waar ik tevreden over ben.

En dan is er weer een dag voorbij.

Het midden van de week…of toch niet deze week.

Begonnen met het maken van weer een serie Facebook berichten voor Zwiep Fietsen en voor mijn eigen websites. Daarna een telefoongesprek gehad over AVG en over heel veel andere wel erg mooie zaken in het leven. Nog wat adviezen kunnen geven over het plaatsen van het SSL en het Cookiebeleid, blijft geweldig om mensen te kunnen helpen. De middag stond weer in het teken van het verder ontwikkelen van de website voor JABW. Deze week zullen de eerste teksten ook wel aangeleverd worden. De foto’s vallen een beetje tegen, misschien maar een voorstel maken om naar Amersfoort te gaan voor fotografie. ‘s Avonds was het tijd voor de training met MTB Het Twentse Ros. Weer een grote groep rijders voor een toertje in Oost Twente en een heeel klein stukje Duitsland. Het was weer een mooie rit, twee uurtjes met een voor mij lekker tempo, iets rustiger dan de vorige keer maar toch een mooi gemiddelde. Volgende week weer…

Wandelen naar Werk?

Vanmorgen al vroeg op om toch ook de nodige werkzaamheden klaar te krijgen voordat ik ga wandelen. Een wandeling met Sybren Bouwsma van Orange Raven. Hij reageerde op mijn opzegging van de groep “Wandelen naar werk” waarom ik eruit wou stappen…dus even uitgelegd dat het hier in het oosten niet helemaal of helemaal niet van de grond kwam. Dat het Nathalie en anderen dus blijkbaar niet lukte om een groepje wandelaars / ondernemers de weg op te krijgen. Het was een mooie en bijzondere wandeling. Sybren is een natuurcoach, maar en waarschijnlijk omdat hij niet aan het coachen was leek hij niet op de natuur te letten. Iets dat ik de hele wandeling doe, ik kijk, observeer en maak af en toe een foto. We hebben vanaf Menkenhorst aan de Bosweg een ronde van zo’n 6 kilometer gelopen. Allemaal voor mij bekende paden, een mooie wandeling die wel een vervolg krijgt in de vorm van een wandeling, maar ook het wandelen naar werk gaan we oppakken. We gaan proberen het “Wandelen naar werk” of wandelen voordat je aan het werk gaat” op de kaart te zetten. Dus als er ondernemers zijn die interesse hebben om mee te wandelen en aansluitend een ontbijtje te doen op een dag in de week neem gerust contact met mij of Sybren op en wie weet wandelen we juli voor het werk samen.

De auto van Jessie werd ‘s middags bestickerd bij De Vakgrafeur. Super mooi geworden, in kleur!. Niet te grote letters, mooi.

Logo’s…en meer.

Vrijdagochtend Aan Tafel…met Edwin van het bedrijf Achtong. Edwin is ongeveer een jaar bezig als zelfstandig ondernemer en hij heeft al mooie ontwerpen gemaakt. Hij zit in het Klooster van Dolphia, waar Wondermineraal, JezelfBewust en Praktijk Blauw ook zit. Het was ook weer een mooie ontmoeting. Edwin heeft ook nog een online modebedrijf voor vrouwen boven de vijftig. Leuk om te zien hoe hij werkt, zijn logo’s en huisstijlen hebben een goede gedachte mee gekregen.

Nog een kleine wandeling gemaakt richting huis en toen was het voor mij weekend…vrijdagmiddag en zaterdag vrij. Zondag naar de Monfertland voor fotografie. De foto’s komen gelijk op mijn eigen website en ze zijn gratis te downloaden.

Montferland

Zondag naar het mooie Montferland voor het WielerFestival. Prachtige plek in het bos langs de Zeddamseweg tussen Kilder en ‘s Heerenberg. De auto bij een huis kunnen plaatsen, zodat ik niet te ver met alle spullen hoefde te lopen. Ik was ruim op tijd en kon dus rustig aan doen en alles goed plaatsen. Tegen 11.00 uur kwamen de eerste rijders, er waren al veel mountainbikers langs gekomen. Het is blijkbaar een drukke route. De rijders kwamen na 11.00 uur in grote getale langs, eerst enkele honderden tot een totaal van 1200 rijders en rijdsters. Bijna allemaal heb ik ze kunnen fotograferen, de één wat mooier en beter dan de ander, maar al met al een goede serie foto’s. 2500 foto’s gemaakt en online geplaatst. Maandag ochtend ging dan ook gelijk de website plat…, maar dat was snel opgelost.

Week 24

1. Maandag: webinar facebook
  2. Dinsdag: fotografie
  3. Woensdag:
  4. Donderdag: schrijvers overleg
  5. Vrijdag : Aan Tafel … met …
  6. Zaterdag: Vrij
  7. Zondag:

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " daarmee dragen cookies bij aan een prettige website-ervaring. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.